Masalah Rabun Berkurang Takala Menghampiri Usia Senja



Zaman serba canggih ni ramai dikalangan orang muda yang mengalami masalah rabun disebabkan penggunaan gadget yang kian menjadi keperluan pada masa kini.. Berbeza denagan zaman tok nenek kita dahulu kala, masalah rabun ni lebih kepada golongan mereka yang dah agak berumur...


                       

Seringkali juga kita sering mendengar pelbagai cara ataupun rawatan alternative yang cuba dilakukan oleh golongan muda untuk mengatasi ataupun mengurangkan masalah rabun mereka.. Namun bagi mereka yang dah agak berusia, mereka seakan- akan pasrah dengan masalah yang mereka hadapi... Ini kerana mungkin mereka sedar akan peningkatan usia mereka agak mustahil untuk mengatasi masalah ini...

Sepertimana yang kita tahu juga, bila usia semakin meningkat kadar kesihatan kita juga akan turut merosot... Maka dengan itu keupayaan tubuh badan kita untuk melawan pelbagai masalah kesihatan juga agak lemah...

Namun berbeza pula dengan En. Kasim Hj. Zain kerana walaupun usia semakin meningkat, namun masalah rabun yang beliau hadapai semakin berkurangan. Malah beliau kini boleh membaca ayat yang bertulisan kecil yang sebelum ni dia langsung tak boleh nampak... Apa rahisanya????


Sepertimana yang dikongsikan anakanya kepada kami, beliau telah memberikan makanan tambahan ResV iaitu salah satu produk keluaran Shaklee kepada ayahnya... Dan ternyata kesan yang diterima oleh ayahnya itu amat menakjubkan dan menggembirakan... 

Bagaimana ResV membantu kurangkan masalah rabun.


ResV adalah salah satu produk keluaran Shaklee yang sangat kaya dengan kandungan polifenol. Malah jika dibandingkan dengan Vivix, ianya mempunyai lebih 30% kandungan polifenol dan lebih kandungan antioksida.

Secara  ringkasnya polifenol yang terdapat dalam ResV ni adalah hasil gabungan daripada beberapa jenis polifenol tumbuh - tumbuhan dan buah - buahan terpilih, dimana ianya menghasilkan super vitamin yang mempunyai kuasa antioksida yang sangat  tinggi yang mampu melindungi sel daripada serangan penyakit ataupun jangkitan.


Sepertimana yang kita tahu, sel - sel dalam tubuh kita ini mudah rosak kerana ianya sentiasa terdedah dengan radikal bebas. Dan untuk mengekalkan fungsi sesuatu organ, kita perlukan penghasilan sel - sel yang baru untuk menggantikan sel - sel yang dah rosak itu.

Maka dengan itu disinilah polifenol memainkan peranannya dengan menghasilkan sel - sel baru yang sihat dalam tubuh kita.. Sepertimana yang kita tahu, sel - sel dalam tubuh kita ini akan membahagi untuk membentuk tisu dan seterusnya membentuk organ.. Bayangkan jika sel yang tak sihat  ini terus membahagi dalam tubuh kita, maka tisu dan organ yang terbentuk juga adalah tidak sihat dan ianya memberi kesan terhadap tahap kesihatan tubuh badan kita..

Namun jika sel yang sihat terhasil, hasil daripada 'duplication' sel yang sihat yang dihasilkan oleh polifenol itu tadi, maka tisu serta organ yang terbentuk turut menjadi sihat dan dapat mengekalkan fungsinya pada tahap optimum.


Selain daripada itu salah satu kandungan ResV iaitu lobak ungu juga turut membantu dalam meningkatkan tahap kesihatan mata kita.. Kehadiran antosianin dalam lobak unggu ini telah terbukti dapat membantu dalam memperbaiki kesihatan mata kita..


So bagi mereka yang ingin mengurangkan tahap rabun atau inginkan kesihatan dalam penglihatan yang lebih baik, sis cadangkan korang cuba ResV ni.. Confirm tak menyesal!!!



Retail price ResV
Rm510 mengandungi 60 softgel...

Tapi  sis syorkan korang untuk daftar menjadi ahli terus sebab hanya dengan sebotol ResV ni korang layak mendapat :
- free membership yang bernilai Rm35
- free postage yang bernilai Rm10
- member price Rm4xx


Silalah buat pendaftaran dan belian terus secara online dengan hati yang tenang...
Daftar ahli/ belian online
Daftar ahli / Belian online



Korang juga boleh buat pesanan/ order dari Sis Collen melalui talian wasap www.wasap.my/+60194774818




Semoga bertemu kembali dilembaran blog akan datang...







Lots of luv, 
Sis Collen, 
Pengedar Shaklee Kota Belud, Sabah  

0 ulasan