Manfaat Ostematrix

Hari ni jom kita berkenalan dan belajar bersama - sama tentang produk Ostematrix. Apakah ia dan bagaimana ianya berfungsi dalam memberikan kesihatan yang terbaik untuk diri kita...


Apa Itu Ostematrix?

OsteMatrix™ | Treasure Your Bones With Bone-Building Nutrients ...
Ostematrix - Pengedar Shaklee Kota Belud



Ostematrix ni adalah satu supplimen kesihatan yang diperbuat dari mineral semulajadi dan garam mineral dari laut mati.Ramai yang beranggapan bahawa ostematrix ni adalah dari sumber kalsium lainnya seperti dari produk tenusu kan.. Tapi sebenarnya tak...


Dalam sebutir Ostematrix ni ianya mengandungi Kalsium, Magnesium, Boron, Vitamin D, Zinc, Cooper dan Manganese.. Dan untuk pengetahuan korang semua mineral yang sis sebutkan tadi tu perlu ada untuk mengelakkan dari terjadinya endapan sesetengah mineral dalam tubuh kita..





Manfaat Ostematrix 


Sekarang jom kita lihat pula apa yang Ostematrix ni boleh buat untuk membantu dalam kesihatan dan masalah yang kita hadapi..




Menguatkan tulang dan gigi


Sepertimana yang kita tahu , tulang dan gigi memerlukan sumber kalsium yang paling banyak dalam tubuh kita. Tulang perlu kuat untuk menyokong berat tubuh badan seseorang. Bilamana tubuh kekurangan bekalan kalsium, maka kalsium yang ada dalam tulang kita akan diambil dan digunakan untuk memenuhi keperluan badan yang lainnya seperti untuk mengawal ritma jantung kita. Jadi dengan itu, tulang dan gigi akan mudah patah disebabkan ianya terlalu rapuh kerana kekurangan kalsium.



So kalau tak nak ianya berlaku, ambillah sumber kalsium yang mencukupi... Dan untuk pengetahuan korang, wanita memerlukan bekalan kalsium yang lebih banyak berbanding dengan lelaki tau!!  




Membantu dalam masalah kekejangan dan kebas - kebas anggota


Korang pernah rasa tak anggota tubuh badan korang selalu kejang, kesemutan ataupun terasa kebas - kebas? Ni biasanya terjadi di bahagian anggota tangan ataupun kaki dan biasanya masalah ini melibatkan saraf dan otot pada anggota tersebut. Kandungan Magnesium yang terdapat dalam setiap butir Ostematrix ni dapat membantu dalam penghantaran impulse dalam sistem saraf kita dimana ianya turut sama membantu dalam pengawalan ritma pengecutan otot dalam tubuh kita.




Memberikan tidur yang lebih lena 


Ambil Ostematrix pun boleh bantu tidur yang lena ke, biar betul?? Haahhhh korang jangan terkejut sebab ada banyak testimoni yang mengatakan tidur mereka lebih lena bilamana mereka mengamalkan Ostematrix. Pengambilan Ostematrix pada waktu malam dapat membantu dalam merelaksasikan otot - otot dalam tubuh badan kita. Otot yang rilex dapat membantu memberikan kita tidur yang lebih lena...




Membantu dalam masalah gastrik


Ramai pengamal Ostematrix ni menyatakan bahawa masalah gastrik mereka berkurangan bilamana mereka mengamalkan Ostematrix. Memang ler... sebab pengambilan Ostematrix ni juga dapat membantu dalam memperbaiki hyperaktiviti  dalam perut kita.. Jadi bila aktiviti dalam perut terkawal, tak adalah rembesan jus gastrik berlebihan yang dikeluarkan yang menyebabkan kita terasa seperti sakit gastrik.. Haahhh ni lagi satu keistimewaan Ostematrix yang wajib korang tau!!




Membantu dalam masalah sembelit


Korang jangan tak tau, Ostematrix ni juga boleh membantu dalam melancarkan pembuangan air besar tau.... So bagi siapa - siapa yang ada masalah sembelit tu, bolehlah try ambil Ostematrix ni..Bukan saja boleh kuatkan tulang dan gigi, tapi juga boleh melancarkan pembuangan air besar.. 




Korang berminat nak dapatkan Ostematrix ni??? Jom wasap Ira www.wasap.my/+60194774818



Nak beli terus pun boleh.. Klik je icon kat bawah ni... Ira nak bagi tau ni, daftar member boleh dapat lagi banyak diskaun tau!!

Tutorial Blogspot
Ostematrix Rm61.25 | 120 biji 




Lots of luv, 
Sis Collen
Agen Shaklee Kota Belud, Sabah.

0 ulasan